Indhold, der kan skjules

Hvordan bestiller jeg?

Hvert produkt på siden har sine egne muligheder for personlige tilpasninger. Ved hvert felt er en tydelig beskrivelse af, hvad du skal udfylde og tage stilling til.

Jeg vil gerne have et produkt, som I ikke har på siden - hvad gør jeg?

Mulighederne er endeløse, og vi kan lave alt i træ og vinyl. Måske har du en hel klar vision om, hvad du ønsker eller måske har du blot en snæver idé. Uanset er du meget velkommen til at kontakte os, og så hjælper vi med designprocessen fra idé til færdigt produkt.

Det koster som udgangspunkt ikke ekstra at få et speciallavet produkt.

Kan jeg ændre et produkt, når jeg har lagt min bestilling?

Opdager du en fejl i din bestilling, skal du hurtigst muligt kontakte kundeservice. Hvis din ordre (helt eller delvist) endnu ikke er færdigproduceret, kan vi muligvis godt nå at redde fejlen.

Er din ordre allerede produceret, kan produktet ikke ændres.

Der er ingen returret på specialdesigns eller personaliserede produkter.

Hvor lang tid tager produktionen?

Det er meget forskelligt hvor længe det tager at producere en ordre. Normalt er alle ordrer dog afsendt indenfor 3 hverdage.

Der skal forventes længere produktionstid for speciallavede produkter. I sådan et tilfælde vil du blive informeret om produktionstiden før ordren endeligt betales og bestilles.

Hvilket fragtselskab benytter I?

På nuværende tidspunkt benytter vi som standard GLS til pakkeshop. Det koster DKK 49,00 i fragt for ordrer op til 1 kg.

Du kan få tilsendt din pakke med et andet fragtselskab, hvis du ønsker det mod ekstrabetaling. I så fald bedes du kontakte os, når du lægger din ordre.

Vi sender ikke pakker med DAO.

Kan jeg returnere en vare, som ikke er specialdesignet eller personaliseret?

Ja, selvfølgelig! Almindelige returregler gælder, og du skal selv betale for returfragt.

Returvarer skal leveres til
Mellowpine
Voldum-Rud Vej 128
8370 Hadsten

Du kan også levere til pakkeshop
OK Plus Ødum
Landevejen 203
8370 Hadsten

Kan jeg returnere en vare, som er specialdesignet eller personaliseret?

Nej, det kan du ikke. Når du laver en ordre på et produkt, som bliver personaliseret eller specialdesignet, frasiger du dig de almindelige returrettigheder.

Min vare er defekt. Hvad gør jeg?

Vi kvalitetssikrer alle vores produkter, inden de afsendes. Skulle du mod forventning modtage et produkt, som du ikke er tilfreds med, bedes du kontakte kundeservice hurtigst muligt, så vi kan finde en løsning.